O firmie

Nasza firma istnieje od 1997 roku. W swojej działalności łączymy doświadczenie i profesjonalizm z szybkim działaniem.

Dzięki wiedzy oraz zdobytemu doświadczeniu udzielimy Państwu rzetelnej informacji w zakresie napraw i obsługi technicznej maszyn budowlanych tj. ładowarek, koparek, spycharek gąsienicowych, minikoparek, agregatów prądotwórczych, równiarek, żurawi i innych urządzeń.

Zajmujemy się także sprzedażą maszyn budowlanych i oryginalnych części zamiennych do maszyn budowlanych oraz zamienniki oryginalnych części. Nasz wykwalifikowany zespół oprócz stacjonarnych napraw warsztatowych oferuje także mobilny serwis maszyn budowlanych.

Posiadamy w pełni wyposażone samochody serwisowe.

Nasze certyfikaty
Polityka jakości

Energomasz sp. z o.o. jest firmą prowadzącą sprzedaż części zamiennych do maszyn i urządzeń przemysłowych oraz ich serwis.

Celem działalności Energomasz Sp. z o.o. jest pełne zaspokajanie potrzeb Klientów poprzez oferowanie kompeksowych napraw maszyn i urządzeń przemysłowych, ale także poprzez oferowanie i sprzedaży wysokiej jakości części zamiennych.

Przestrzegamy wszystkich wymagań i uregulowań prawnych dotyczących świadczonych przez naszą Spółkę usług.

Wszystkie działania realizujemy w zgodzie z funkcjonującym w Spółce Zinegrowanym Systemem Zarządzania opartym o normę ISO 9001:2015 oraz publikację NATO AQAP 2110:2016.

Działania Zarządu oraz pracowników Spółki ukierunkowane są na ciągłe doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania. Doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością realizujemy przez:

  • badanie satysfakcji Klienta,
  • coroczną ocenę naszych dostawców,
  • analizę wskaźników funkcjonowania poszczególnych procesów,
  • realizację okresowych auditów,
  • zaangażowanie wszystkich pracowników w realizację utalonych celów jakościowych,
  • przeprowadzanie auditów wewnętrznych i przeglądów zarządzania,
  • zapobieganie występowaniu niezgodności oraz poszukiwaniu rozwiązań poprawy jakości

Zarząd Energomasz Sp. z o.o. zobowiązał się do dążenia do wyznaczonych celów strategicznych:

  • Utrzymanie wysokiej jakości wykonywanych usług;
  • Utrzymanie satysfakcji Klienta na możliwie najwyższym poziomie;
  • Rozwój kompetencji pracowników Energomasz Sp. z o.o.;
  • Zwiększenie zysków Spółki

Zarząd ENERGOMASZ Sp. z o.o. zobowiązuje się do zapewnienia niezbędnych środków do realizacji przyjętych celów oraz ciągłego doskonalenia Zintegrowanego Systemu Zarządzania.